Sivut

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Uusi treenisoittolista

Kyllähän uusi vuosi nyt uuden soittolistan salille vaatii. Kuten aiemmin todettua, niin meikäläisen soittimeen soittolistojen teko vastaa lähinnä kiinalaista kidutusmenetelmää ja tarvii seurata vain 11-kohtaista ohjeistusta, että siitä selviää. :P Mutta sainhan mä sen listan tehtyä! Biisit alla ihan listana:

Alica Cooper - Poison
Megadeth - Public Enemy No. 1
The Offspring - Self Esteem
The Prodigy - Breathe
Rammstein - Reise Reise
Rammstein - Du hast
Rammstein - Rosenrot
Apulanta - Pahempi Toistaan
Eminem - Lose Yourself
Apulanta - Kahdesta Pahasta Molemmat
Muse - Uprising

Aika raskaahkoa meininkiä, mutta olen huomannut, että salilla tuo toimii. Lenkillä toimii sitten sellainen kepeämpi meininki. Sitä varten latailinkin muun muassa Kaija Koota. :D Mutta varsinainen lenkkilista on sitten kevään asioita, koska en ihan vähällä kummalla taida juoksulenkille irrota näin talvella. Selitän sen sillä, että mulla ei ole sopivia vaatteita. :D Ainahan sitä sanotaan, että sää on vain pukeutumiskysymys.

2 kommenttia:

  1. Kiva kun laitoit listaa. Mä kun en paljoa kuuntele tällä hetkellä musiikkia (enkä oikein tiedä musiikista mitään), mietin aina, että kellä olisi hyviä treeni-intoa lisääviä kappaleita. Täytyypä testailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tuollainen aika raskas treenimusamaku, vaikka muuten kyllä kuuntelen monipuolisesti erilaista musiikkia. Nuo Rammsteinin biisit on sellaisia, että kyllä rauta nousee! :D Ja ehdoton korvamato on tuo Megadethin kappale. Mä en varmasti saisi salilla mitään aikaan, jos en kuuntelisi musiikkia. Enkä myöskään lenkillä.

      Poista

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella