Sivut

tiistai 15. toukokuuta 2012

Auauauauauuu!!!

Okei, tuo otsikko nyt on vähän liioittelua, mutta olin siis pelaamassa jalkapalloa tässä illan päälle ja enköhän taas rynänny itteni kanveesiin. Housunpolvet puhki ja toiseen jalkaan tuli jokin ihme tärähdys/venähdys, jonka kanssa nyt kipuilen. Housut ottaa päähän ankarasti, koska ne on mun ainoat ulkoiluhousut ja koska sain tänään kuulla, että eka palkkapäiväni on vasta kesäkuun lopussa, niin mulla ei todellakaan ole varaa ostaa uusia housuja. Kirottua! Pitää vain toivoa, että ilmat lämpenee niin, että pärjää lyhyemmillä housuilla.

Tuo koiven tilanne on kuitenkin paljon huolestuttavampi. Polvi siis taittui vähän tavallistakin enemmän taaksepäin ja tuli sellainen äkkipysäys ja reisilihas veti tuolta ulkosyrjältä ittensä ihan kipsiin. Lisäksi taisi samalta puolelta myös alaselkä ottaa pahsti itteensä, kun istuminen on kohtuullisen hankalaa. Pitää toivoa, että yön lepo auttaa kipuiluun eikä tarvi jättää urheilua välistä huomenna.

Mutta urheilijahan ei tervettä päivää näe, joten näillä mennään.


Kuva

Ps. Te ihanat, jotka olette laittaneet mulle tunnustuksia, niin postausta on tulossa! Oon vaan niin hidas, kun pitää valita blogeja. :)

1 kommentti:

  1. Outs kuullostaa pahalta, omaankin jalkaan jo sattuu pelkästä lukemisesta.

    Toivottavasti ei sattunut mitään vakavempaa ja se jalka olisi taas kohta "käyttövalmis" :)

    VastaaPoista

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella