maanantai 14. toukokuuta 2012

Uusi suunnitelma

Päätin nyt sitten edes yrittää pudottaa tuota kalorimäärää jotensakin radikaalisti. Saa nähdä sitten kuinka kauan sitä pystyy noudattamaan, jos tuloksena onkin migreenikohtaus kuten yleensä aina muulloinkin, kun ruokaa saa tavallista vähemmän. Suunnitelma on siis sellainen, että joka päivä söisin suurin piirtein samat annokset haluamassani järjestyksessä ja suhteessa liikuntaan. Liikuntapäiviin kuuluisi sitten myös palautusjuoma, joka tietysti nostaa kalorimäärää, mutta olen kokenut sen hyväksi seuraavan päivän liikuntaintoa ajatellen.


Kuva

Ateriat olisivat seuraavat:

viherpirtelö (banaani, kiivi, puolikas avokado, kourallinen salaattia, 1 rkl leseitä, vettä)

puuro raejuustolla ja mehukeitolla

salaatti öljy-balsamico-kastikkeella ja annoksella jotain proteiinia (yleensä varmaankin raejuustoa tai tonnikalaa)

rasvaton maitorahka mehukeitolla


Kuva

Kiloklubiin syötettynä nämä antoivat kalorilukemaksi 1022 kcal ja ruuan energiajakauma (proteiinit/rasvat/hiilarit) oli myös oikeaoppinen. Tähän sitten vielä liikuntapäivinä lisäksi palautusjuoma, josta tullee noin 200-300 kcal lisää. Jossakin välissä, jos tulee ihan kauhea nälkä, niin voi syödä jonkin banaania vähäkalorisemman hedelmän.

Tällä systeemillä kokeilen nyt kaksi viikkoa, jos sittenkään ei mitään tapahdu, niin pitää oikeasti ryhtyä pohtimaan, että ottaako yhteyttä lääkäriin niiden kilpirauhasarvojen mittaamiseksi. En usko, että ehdin kahdessa viikossa tuhota vaatimatonta lihaksistoani vielä lopullisesti, vaikka nuo kalorit aika alhaalla ovatkin, mutta näenpä ainakin, onko mulla enää mitään toivoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella