maanantai 14. toukokuuta 2012

Viikon 19 liikunnot

Äh, katson nyt parhaaksi, että liikuntasuunnitelman sijaan kirjaan tänne toteutuneet liikunnat. Nyt tuo liikkuminen on niin paljon enemmän säästä kiinni, joten nuo suunnitelmat eivät pidä juuri ollenkaan paikkaansa. Tässäpä näitä sitten.

Ma:
juoksukoulu 60 min.
keskisyke: 131
maksimi: 162
kalorit: 423 kcal

bodycombat 55 min.
keskisyke: 159
maksimi: 179
kalorit: 636 kcal

Ti:
sumba 55 min.
keskisyke: 135
maksimi: 160
kalorit: 442 kcal

Ke:
kahvakuula 55 min.
keskisyke: 145
maksimi: 170
kalorit: 537

To:
lepo

Pe:
lepo

La:
jalkapallon perässä juoksentelu 1,5 h
keskisyke: 137
maksimi: 177
kalorit: 785

"Kevyt iltapromenadi" 1,5 h
Koska tämän piti nimensä mukaisesti olla kevyt iltaulkoilu, en ottanut sykemittaria mukaan. Kevyestä iltapromenadista kylläkin kuoriutui täysverinen lenkki mäkisessä maastossa, joten tästä lähtien en enää poistu ovesta lenkkarit jalassa ilman sykemittaria.

Su:
kävely/pyöräily 50 min.
keskisyke: 120
maksimi: 157
kalorit: 336

Tällä viikolla 20 luvassa on paitsi normit juoksukoulu ja combat sekä keskiviikon kahvakuula myös jälleen tiistain sumban syrjäyttävä jalkapallotreenailu. Kyseessä ei oikeastaan ole jalkapallo, vaan lähinnä vain pallo, koska mitään jalkapallon sääntöjä esim. kentän rajojen tms. kanssa ei noudateta. Kunhan säntäillään pallon perässä ja yritetään saada se maaliin. Mutta mukavasti tulee liikuttua aina melkein pari tuntia ja tehtyä äkkipysäyksiä ja muuta kehonhallintaa kehittävää. Saa nähdä, mitä sitä loppuviikoksi sitten keksii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella