maanantai 11. helmikuuta 2013

Liikkui viikolla 6

Ma: salsa (55 min./keskisyke 116)
Ti: sali/jalat (1 tunti/keskisyke 130)
Ke: sumba (55 min./keskisyke 143) + vatsoja salilla
To: sali/kädet (55 min./keskisyke 121)
Pe: -
La: aamulenkki (30 min./keskisyke 110)
Su: aamulenkki (30 min./keskisyke 109), sali/rinta-selkä (1 tunti/keskisyke 116)

Sellaista tällä kertaa. On nuo selkä-rintapäivät salilla nykyään vähän tuollaisia hentoisia, kun ei voi oikein kovin kovilla painoilla tehdä esim. ylätaljaa ja penkkiä ei ollenkaan. Mutta parempi sekin kuin ei mitään, toki. Olen taas innostunut tuosta sumbasta, ainakin nyt on tosi kiva ohjelma, jossa saa sykkeen nousemaan ja hien pintaan. Toivottavasti tälläkin viikolla pääsen sinne.

4 kommenttia:

  1. Törkyhieno banneri! Ja hyvän näkönen viikko :)

    VastaaPoista
  2. Ootko harkinnu joskus tämmöstä? laihduta.biz.ly

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. En usko tuollaisiin vippaskonsteihin. Raaka työ on se, joka tuo tuloksia.

      Poista

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella