tiistai 24. heinäkuuta 2012

Hyvä treeni joulun tuopi, paha... Eiku!

Voiko silloin katsoa onnistuneensa käsi-/rintalihastreenissä, kun treenin jälkeen suihkussa ei meinaa jaksaa nostaa käsiä, jotta saisi shampoon päähänsä ja suihku ylipäätään tuntuu liian raskaalta kannateltavaksi? :D

Tänään siis tuntui jo jossakin tuo käsipäivä salilla. Otin tiukasta vain kovemmat painot ja vaihdoin niitä sitten vähän kevyempiin viimeisten sarjojen kohdalla, jos tuntui, että enää ei kertakaikkiaan nouse. Se on muuten jännä huomata, että jalkatreenissä mulle ei ole vielä koskaan tullut sellaista tilannetta, että ei vaan yksinkertaisesti saa painoa liikkumaan mihinkään. Käsitreenissä sellainen tulee vastaan yleensä viimeisessä sarjassa. Siis ojentajat ei vaan enää ojennu tai käsivarret ei vain enää nouse. Hassu tunne. Vaiko vain merkki siitä, että jalkatreenissä pitäisi olla isommat painot? Hmm...



Kuva



Alan olla jo niin väsynyt työputkesta, että tehot alkaa kyllä vähän hiipua salillakin. Puhumattakaan, että en muista ottaa kaikkea tarvittavaa mukaani! Tänään unohdin taas sykemittarin vyön. Kyllä sapetti! Jalat tuntuivat alkulämmittelyssä aika jäykiltä, vaikka treeni oli sunnuntaina ja välillä oli vaikea kasata itseään henkisesti rutistamaan vielä vähän enemmän. Sain kuitenkin mentyä salille, mikä on voitto sinäänsä, kun kuitenkin meinasin nukahtaa rattiin kotimatkalla töistä. Mullahan on mukavana ominaisuutena tuo, että kun väsyn tarpeeksi, niin lakkaan nukkumasta. Onneksi tilanne ei vielä ole eskaloitunut hallitsemattomaksi. Odotan silti kuin kuuta nousevaa tuota perjantaina koittavaa kolmen päivän vapaata.


Kuva


Laitanpa tähän vielä päivän syömiset:

aamupala: rasvaton jukurtti, mansikat ja kaurahiutaleet, muki teetä maidolla
lounas: lautasellinen kasvissosekeittoa, 3 rkl raejuustoa, muki teetä maidolla
välipala: muki teetä maidolla, 250 g rahkaa mehukeitolla
treenin jälkeen: palautusjuoma
illallinen: puoli lautasellista kasvissosekeittoa, 3 rkl raejuustoa, lasi maitoa, hapankorppu oivariinilla, banaani ja muki teetä maidolla

Syön siisn nykyään tosi paljon vähemmän kuin aiemmin, mutta en ole kuitenkaan nälkäinen ja tehoa riittää töissä palelemisen lisäksi treenaamiseen. Jotain tuorettahan ruokavaliossa voisi olla enemmän ja rasvan laatu ja määrä eivät kyllä päätä huimaa... Katsotaan, mitä paino tästä taas sanoo, viime viikon kilon romahduksen jälkeen en kyllä odota hirveitä tältä viikolta. Mutta nyt nukkumaan tai oikeasti kuolen huomenna, kun nukahdan rattiin. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella