sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Was sie will bekommt sie auch: Viikon 25 liikunnat

No nyt alkaa taas lyyti kirjoittaa eli Tallis liikkua. Frisbeegolfkierros avasi jonkin sisäisen solmun ja elimistö alkoi taas vaatia liikuntaa. Kovin montaa kertaa en silti käynyt liikkumassa, mutta enemmän kuin edellisellä viikolla.

Ma-ke: lepsuilua

To: frisbeegolfkierros (1 tunti 30 min. tosin muistin laittaa mittarin päälle vasta kolmannella väylällä)
keskisyke: 128
maksimi: 177 (radalla on melkoista ylämäkeä välillä...)
kalorit: 535 kcal

Pe: lepoa

La: lenkki juosten (1 tunti)
keskisyke: 144
maksimi: 158
kalorit: 537

Su: lenkki (reilu 1 tunti)
10 min. juoksua, sitten pyramidiharjoitus noin 9 min. ja vielä rauhallista juoksua n. 10 min. loput puoli tuntia kävelyä, lopuksi vielä muutama minuutti vatsalihasliikkeitä (rutistuksia ja lankku)
keskisyke:143
maksimi: 178
kalorit: 538

Alan ilmeisesti tottua työssakäyntiin ja kauhea uupumus on vähentynyt. Nyt kun vielä saisin raahattua itseni salille. Minähän en nyt työaikojen takia ehdi millekään lihaskuntoryhmäliikuntatunneille, vaan sitä puolta pitäisi harjoittaa ihan kuntosalilla. Mieltäni innostaisi aamusali, mutta en vain saa itseäni ylös ajoissa. Pakkasin nyt kamat mukaan autoon, että kun inspiraatio iskee, niin voin mennä suoraan töistä.

Niin ja punnitsin itseni toki perjantaina ja paino oli samassa kuin edellisellä viikolla. Nyt muutin kuitenkin taktiikkaani ja punnitsen jälleen itseni joka aamu. Tänään paino oli jälleen 67,8 kg! Tämä jos mikä ilahdutti ja antaa taas pontta näille yrityksille. Ehkäpä tässä kuussa saisin jo uusia kuviakin esille. Muutostahan ei nyt silmälle näkyvästi juuri ole tapahtunut, mutta kuitenkin.

Nyt melonilohkojen kanssa jalkapallon pariin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella