tiistai 31. heinäkuuta 2012

Viikko 30 liikunnan kannalta

Huhhuh, alan pikkuhiljaa toipua aamujen vaakavi***uksesta ja myös migreenistä, vaikka jouduinkin olemaan sen takia poissa töistäkin. Tämän viikon liikunnat jäävät siis vähemmälle näin alkuviikon osalta, mutta lasken tämän kyllä ihan sairastapaukseksi, jolloin ei tietenkään ole suositeltavaakaan liikkua. Mutta sitten takaisin menneeseen viikkoon.

Ma: lepo
puolustaudun sillä, että pakastin kesän ensimmäisen satsin mansikoita. :D

Ti:
sali 50 min.
Tännehän en muistanut ottaa sitä sykevyötä. :-/ Treeni oli kuitenkin hyvä ja varsinkin käsivarsien yläosat olivat kipeät seuraavana päivänä.

Ke:
lenkki (1 tunti 6 min. 52 min. juoksua ja loput kävelyä)
keskisyke: 151
maksimi: 168
kalorit: 627 kcal

vatsalihasliikkeitä: vatsarutistus jalat jumppapallon päällä 2x10, jalkojen nostot sivuttain maatessa 2x10 ja lopuksi vielä jalkojen rullaus pallon päällä 1x10.

Juoksin taas vähän kovemmilla sykkeillä, koska juoksu tuntuu paremmin rullaavalta vähän nopeampana.

To:
sali (55 min. + venyttelyt n. 5 min.)
keskisyke: 142
maksimi: 161
kalorit: 439

Mainio jalkapäivä! Hyvä fiilis, vaikka väsyttikin. Olen tuohon salilla käyntiin havainnut hyväksi saman metodin kuin juoksemiseen: ei kannata ajatella mitään, vaan juosta/tehdä. Jos ajattelee, niin varmasti saa itsensä ylipuhuttua olemaan menemättä salille tms. Mutta kun ei ajattele vaan menee, niin kyllä sitä saa tehtyä hyvää jälkeä. :)

Pe:
lenkki 45 min. (juoksua tauotta :))
keskisyke: 154
maksimi: 172
kalorit: 428

Jotenkin tuo vauhti on nyt noussut noilla lenkeillä niin, että en saa pidettyä sykkeitä kovin alhaalla. Lenkin jälkeen iski myös armoton päänsärky. Siitä en olekaan lenkkien yhteydessä joutunut kärsimään pitkään aikaan.

La ja su:
lepo

Reissussa oltiin ja sunnuntain saatanallinen helle ei oikein inspiroinut lenkkeilemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella