sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Liikuntasuunnitelma vk 18 ja vk:n 17 toteutus

Ensi viikon liikuntasuunnitelmaan meinaan nyt kokeilla parina päivänä kahta treeniä. Jos sillä saisi jotain rotia tuohon painoon. Lisäksi liikuntakeskus, jossa käyn, on tiistaina kokonaan suljettu, joten silloin pitää keksiä jotain muuta. Näköjään keksin siihen lenkin. :)

Ma: Bodycombat 55 min.
Ti: Lenkki 1 h
Ke: Kahvakuula 55 min.
To: Lepo
Pe: Sumba 55 min. ja sali 50 min.
La: Selkäjumppa 55 min,
Su: Lenkki ja sali

Tällä viikolla 17 kaikki ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Ma-ke kyllä onnistui ihan kuten suunnitelmassa seisoi, mutta perjantaina ei huvittanut yhtään lähteä salille, joten lähdimme siipan kanssa lenkille. Lauantaina taas piti perua suunniteltu jumppa, koska oli migreeni. Tänään taas tuli käytyä sekä lenkillä että salilla. Näinhän se välillä menee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentteja otetaan vastaan kiitollisuudella